Sektor Zdrowia
Ilość fotografii: 6
W dniach 2-3 czerwca 2011 r. w Zielonce odbyło się szkolenie dla przedstawicieli Beneficjentów Systemowych oraz Instytucji Wdrażającej Działanie 2.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tematem szkolenia był Marketing i public relations w projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem szkolenia było zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznego marketingu i public relations oraz praktyczne jej wykorzystanie, umożliwiające kształtowanie pozytywnego wizerunku Europejskiego Funduszu Społecznego i projektów realizowanych w ramach EFS. Pierwszy dzień szkolenia miał formę wykładu. Uczestnicy zdobyli szczegółową wiedzę m. in. na temat kreowania wizerunku oraz budowania marki projektów, zasad tworzenia strategii marketingowej i działań public relations w projektach unijnych (z uwzględnieniem projektów wysoko i nisko budżetowych), zasad współpracy z agencją reklamową (wady i zalety) oraz podstawowych narzędzi marketingu i public relations (produkt placement, akcje bilboardowe, gadżety, kształtowanie relacji z mediami, wystąpienia publiczne). Drugiego dnia odbyły się warsztaty opracowywania materiałów informacyjnych oraz pracy z kamerą. Świadomość bycia przed kamerą, tzw. „wyczucie” kamery oraz rozwój kreatywności poprzez sztukę improwizacji z całą pewnością okażą się pomocne zarówno przy realizacji zadań zawodowych, jak i w codziennym życiu.
Zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności posłużą tworzeniu pozytywnego wizerunku projektów poprzez kontakty z mediami oraz podejmowanie innych działań o charakterze informacyjnym i promocyjnym.