baner1.jpg
eeagrants.jpg
logo2013.jpg
baner3.jpg
SZWAJCAR_got.jpg
               
Ministerstwo Zdrowia zleci wykonanie weryfikacji poprawności przeprowadzenia kontroli - przedłużono termin skladania ofert
Wprowadzono: 23-10-2012|Sektor Zdrowia| wyświetleń: 9526
grafika

Ministerstwo Zdrowia uprzejmie informuje, iż ze względu na brak wpływu w pierwotnym terminie ofert spełniających kryteria wyboru Wykonawcy realizacji umowy, przedłuża termin składania dokumentacji ofertowej do dnia 26 października 2012 r. do godz. 16.15.

 

 

Ministerstwo Zdrowia

zleci wykonanie weryfikacji poprawności przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w ramach XII Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)

 

I.       Zakres umowy zlecenia:

Umowa zlecenia obejmuje:

1. weryfikację poprawności przeprowadzenia kontroli prawidłowości procedur zawierania umów (zgodnie z przepisami polskimi oraz unijnym dotyczącymi zamówień publicznych) związanych z realizacją projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków unijnych;

2. wypełnienie i dostarczenie list sprawdzających[1] w zakresie weryfikacji dokumentów/informacji w analizowanych postępowaniach w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu weryfikacji danego postępowania;

3. sporządzenie i przekazanie opinii1 zawierającej szczegółowe uzasadnienie w zakresie prawidłowości przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ (podmioty lecznicze) w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;

4. ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Beneficjenta do wyników kontroli zamówień publicznych wterminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;

5. sporządzenie i przekazanie opinii w zakresie prawidłowości przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;

6. ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli w terminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

 

Przewidywana liczba postępowań: min 5, max 10; Zamawiający zastrzega możliwość wyboru kilku Wykonawców.

 

II. Termin realizacji zamówienia:

12.11.2012 r. - 30.11.2012 r. w godzinach 800-1600

 

III. Miejsce realizacji zamówienia:

Warszawa, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

IV. Wymagania:

wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze lub ekonomiczne);

doświadczenie:

  • min. 4 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych lub

posiadanie uprawnień do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.),  albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188, z późn. zm.), albo ustawy z dnia 5 lipca 2012 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub wpisania na listę prawników zagranicznych;

  • min. 2 lata doświadczenia w zakresie przeprowadzania kontroli zamówień publicznych lub świadczenia pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych (np. reprezentacja przed KIO, opiniowanie SIWZ, opracowywanie kryteriów ceny ofert, sporządzanie opinii prawnych w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie lub opiniowanie umów w sprawie zamówień publicznych);

pozostałe wymagania:

  • bardzo dobra znajomość oraz stosowanie w praktyce Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • znajomość dokumentów:

-Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;

 -Wymierzanie korekt finansowych za naruszenia prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE wraz z załącznikiem Wskaźniki procentowe do obliczenia wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych, współfinansowanych ze środków funduszy UE;

-Zaleceń IZ PO IiŚ nr 7/2010 z dnia 16 czerwca 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006;

-Zaleceń IZ PO IiŚ nr 9/2010 z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006.

 

V. Wymagane dokumenty:

  • CV ze wskazanym doświadczeniem zawodowym;
  • oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji umowy;
  • deklaracja bezstronności - oświadczenie, że Wykonawca nie brał udziału przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowych na rzecz Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ oraz nie przeprowadzał kontroli pzp u Beneficjentów Priorytetu XII POIŚ na zlecenie Instytucji Wdrażającej (Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia);
  • oświadczenie o dyspozycyjności w terminie wskazanym w pkt II;
  • wskazanie proponowanej kwoty brutto za kompleksową weryfikację jednego postępowania, zgodnie z zakresem umowy zlecenia określonym w pkt I.
  • oświadczenie o znajomości dokumentów wymienionych w pkt 4 tiret 3 i 4.

 

VI. Kryteria wyboru Wykonawcy do realizacji umowy:

  • Wykonawca do realizacji umowy zostanie wybrany w oparciu o spełnienie warunków formalnych określonych w pkt IV, V oraz VII;
  • decydującym czynnikiem wyboru będzie najniższa stawka zaproponowana za kontrolę jednego postępowania (uwaga: cena obejmuje także sformułowanie stanowiska co do zasadności zastrzeżeń beneficjenta/Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli zamówień publicznych).
  • rozpatrywane będą tylko kompletne wnioski przesłane na podany adres mailowy w terminie wskazanym pkt 7
  • Ministerstwo Zdrowia zastrzega sobie możliwość skontaktowania wyłącznie z osobami spełniającymi kryteria podane w ogłoszeniu oraz które złożyły pełną dokumentację we wskazanym terminie.

 

VII. Termin składania dokumentów:

do dnia 26.10.2012 r., do godziny 16.15;

 

VIII Inne informacje:

  • zainteresowani Wykonawcy proszeni są o przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej na adres: m.iwanicka@mz.gov.pl;
  • w tytule maila proszę o zapis: „Oferta na umowę-zlecenie - ekspert do weryfikacji kontroli Pzp";
  • szczegółowe warunki dotyczące realizowanych zadań zostaną ustalone w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Wykonawcą;
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 53 00396.

 


[1] Wzory list sprawdzających oraz opinii przekaże Zamawiający

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
mapa projektów.jpg
Dialog społeczny - wybrane logo..jpg
Konkurs_POWER_Pielęgniarki.jpg
Pielegniarstwo i położnictwo.jpg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
grafika
Wprowadzono: 25-05-2016
Ministerstwo Zdrowia
Ilość fotografii: 7
FE_WER_POZIOM-Kolor-01.jpg
FE_IiS_POZIOM-Kolor-01.jpg
EOG_NMF_213.jpg
pl_logo_mr_GZ.jpg
Ograniczanie nierówności.jpg
logo_granatowe_wlasciwy.jpg
Statuetka_sppw.jpg
JOJO_plakat_bez_próchnicy_2015.jpg