Ministerstwo Zdrowia zaprasza do składania ofert na zakup czasu reklamowego, dostosowanie spotu reklamowego do wymogów technicznych w zakresie emisji i prezentację spotu reklamowego (85 s.) promującego obszar tematyczny: ochrona zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy zgodnie z załączonym Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz wzorem umowy.
1. Oferty, przygotowane zgodnie ze wzorem, prosimy przesłać na adres poczty elektronicznej: t.banachowicz@mz.gov.pl, w terminie: do dnia 21 grudnia 2015 r. do godz. 16.00 lub złożyć osobiście: Warszawa, ul. Długa 38/40, pokój 115.
2. W tytule maila proszę o zapis: „Oferta - emisja spotów SPPW"
3. Kwota brutto za realizację przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty jego wykonania.
4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z potencjalnymi Zleceniobiorcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
5. Kryteria oceny ofert: cena - 85 %,zapewnienie emisji spotu w każdym województwie: 15 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przy założeniu, że 1% wagi = 1 punkt.
Kryterium: Cena
Kryterium ceny oceniana będzie wg wzoru:
C = Cn/Cb x 85%
gdzie:
C - cena
Cn - wartość oferty najniższej
Cb - wartość oferty badanej
Zamawiający na podstawie ceny (wartości oferty) wskazanej przez Wykonawcę w ofercie wyliczy koszt dotarcia komunikatu do 1 osoby, wg wzoru:
Kd = Cb/500 000
Kd - koszt dotarcia do jednej osoby
Cb - wartość oferty badanej
Zamawiający zakłada, że komunikat (spot) dotrze do 500 000 widowni kinowej.
Na podstawie wskaźnika Kd Zamawiający będzie rozliczał wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę widowni kinowej na poziomie 500 000 osób, na warunkach określonych w umowie.
Kryterium: Zapewnienie emisji spotu w każdym województwie
Sposób oceny: 15 pkt - w przypadku spełnienia tego kryterium; 0 pkt - w przypadku niespełnienia tego kryterium.
Pod pojęciem spełnienia kryterium Zamawiający rozumie wyemitowanie spotu w co najmniej jednym kinie w każdym województwie na terenie Polski
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.
6. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Zleceniobiorcy roszczenia o zawarcie umowy.
7. Szczegółowe warunki, na jakich wykonywana będzie umowa, zawarte są w załączonym wzorze umowy. Warunki wskazane w ww. dokumencie nie podlegają negocjacjom.
8. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał największą liczbę punktów.
9. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
10. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 530 02 02.