baner1.jpg
eeagrants.jpg
logo2013.jpg
baner3.jpg
SZWAJCAR_got.jpg
               
Ministerstwo Zdrowia zatrudni eksperta
Wprowadzono: 03-10-2012|Sektor Zdrowia| wyświetleń: 9420
grafika

 

Ministerstwo Zdrowia

zatrudni na umowę zlecenie eksperta do weryfikacji poprawności przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w ramach XII Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)

 

I.       Zakres umowy zlecenia:

Umowa zlecenia obejmuje:

1. Weryfikację poprawności przeprowadzenia kontroli prawidłowości procedur zawierania umów (zgodnie z przepisami polskimi oraz unijnym dotyczącymi zamówień publicznych)  związanych z realizacją projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków unijnych;

2. Wypełnienie i dostarczenie list sprawdzających w zakresie weryfikacji dokumentów/informacji w analizowanych postępowaniach w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu weryfikacji danego postępowania;

3. Sporządzenie i przekazanie opinii1 zawierającej szczegółowe uzasadnienie w zakresie prawidłowości przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ (podmioty lecznicze) w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;

4. Ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Beneficjenta do wyników kontroli zamówień publicznych w terminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;

5. Sporządzenie i przekazanie opinii w zakresie prawidłowości przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;

6. Ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli w terminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

 

Przewidywana liczba postępowań: min 5, max 10; Zamawiający zastrzega możliwość wyboru kilku Wykonawców.

 

II. Termin realizacji zamówienia:

05.11.2012 r. - 23.11.2012 r. w godzinach 800-1600

 

III. Miejsce realizacji zamówienia:

Warszawa, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

IV. Wymagania:

wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze lub ekonomiczne);

 

doświadczenie:

  • min. 4 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych lub posiadanie uprawnień do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.),  albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188, z późn. zm.), albo ustawy z dnia 5 lipca 2012 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub wpisania na listę prawników zagranicznych;
  • min. 2 lata doświadczenia w zakresie przeprowadzania kontroli zamówień publicznych lub świadczenia pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych (np. reprezentacja przed KIO, opiniowanie SIWZ, opracowywanie kryteriów ceny ofert, sporządzanie opinii prawnych w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie lub opiniowanie umów w sprawie zamówień publicznych);

pozostałe wymagania:

  • bardzo dobra znajomość oraz stosowanie w praktyce Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • znajomość dokumentów:

Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;

 - Wymierzanie korekt finansowych za naruszenia prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE wraz z załącznikiem Wskaźniki procentowe do obliczenia wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych, współfinansowanych ze środków funduszy UE;

Zaleceń IZ PO IiŚ nr 7/2010 z dnia 16 czerwca 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006;

- Zaleceń IZ PO IiŚ nr 9/2010 z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006.

 

V. Wymagane dokumenty:

  • CV ze wskazanym doświadczeniem zawodowym;
  • oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji umowy;
  • deklaracja bezstronności - oświadczenie, że Wykonawca nie brał udziału przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowych na rzecz Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ oraz nie przeprowadzał kontroli pzp u Beneficjentów Priorytetu XII POIŚ na zlecenie Instytucji Wdrażającej (Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia);
  • oświadczenie o dyspozycyjności w terminie wskazanym w pkt II;
  • wskazanie proponowanej kwoty brutto za kompleksową weryfikację jednego postępowania, zgodnie z zakresem umowy zlecenia określonym w pkt I.

 

VI. Kryteria wyboru Wykonawcy do realizacji umowy:

  • Wykonawca do realizacji umowy zostanie wybrany w oparciu o spełnienie warunków formalnych określonych w pkt IV oraz V;
  • decydującym czynnikiem wyboru będzie najniższa stawka zaproponowana za kontrolę jednego postępowania (uwaga: cena obejmuje także sformułowanie stanowiska co do zasadności zastrzeżeń beneficjenta/Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli zamówień publicznych).
  • Ministerstwo Zdrowia zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z osobami spełniającymi kryteria podane w ogłoszeniu.

VII. Termin składania dokumentów:

do dnia 15.10.2012 r., do godziny 16.15;

 

VIII Inne informacje:

  • zainteresowani Wykonawcy proszeni są o przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej na adres: m.iwanicka@mz.gov.pl;
  • w tytule maila proszę o zapis: „Oferta na umowę-zlecenie - ekspert do weryfikacji kontroli Pzp";
  • szczegółowe warunki dotyczące realizowanych zadań zostaną ustalone w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Wykonawcą;
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 53 00396.

 


Wzory list sprawdzających oraz opinii przekaże Zamawiający

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
mapa projektów.jpg
Dialog społeczny - wybrane logo..jpg
Konkurs_POWER_Pielęgniarki.jpg
Pielegniarstwo i położnictwo.jpg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
grafika
Wprowadzono: 25-05-2016
Ministerstwo Zdrowia
Ilość fotografii: 7
FE_WER_POZIOM-Kolor-01.jpg
FE_IiS_POZIOM-Kolor-01.jpg
EOG_NMF_213.jpg
pl_logo_mr_GZ.jpg
Ograniczanie nierówności.jpg
logo_granatowe_wlasciwy.jpg
Statuetka_sppw.jpg
JOJO_plakat_bez_próchnicy_2015.jpg